Retouren met Homerr

Homerr is een duurzame en goedkope retouroptie. Doordat Homerr gebruik maakt van busjes die
toch al bij jou door de straten rijden, wordt er tot wel 79% CO2 uitstoot per pakket bespaard en blijft het betaalbaar. Lever je retourpakket in bij een van de 1.600 HomerrPunten. Let op: pakketten groter dan 80x35x35 cm kunnen niet worden verwerkt.

Klik HIER om uw pakket aan te melden.

  1. Klik op de link die je leidt naar de retourportal van Homerr
  2. Selecteer hoeveel pakketten je terugstuurt
  3. Vul al je gegevens in en vergeet het bestelnummer niet toe te voegen!
  4. Selecteer een Homerrpunt waar je het wil gaan afgeven. Je bent niet verbonden aan dit punt, je kunt je pakket bij alle Homerrpunten inleveren.
  5. (Indien de retournering niet kosteloos is) Betaal je retournering.
  6. Je ontvangt een QR-code. Ga naar een Homerrpunt en laat deze inscannen en geef je pakket af.
  7. Je pakket wordt duurzaam geretourneerd!

Homerr.png

Retouren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via  info@lenmworkwear.nl . Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@snickersshopnederland.nl. Dan gaan we zorgen voor een gepaste oplossing. (Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie)